مطالب مرتبط:
پرواز بوشهر_ نجف ویژه اربعین برای نخستین بار راه اندازی شد
پرواز بوشهر- نجف راه اندازی شد
آب شیرین کن آبادان پیش راه اندازی شد
شیوع تنبلی چشم در ایران 1.4 درصد است/ ضرورت راه اندازی دکترای حرفه ای
استیبل کوین USDe در بلاک چین سولانا راه اندازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1403 ساعت 10:052024-08-08اجتماعي

راه اندازی خط اتوبوسی قم – نجف در ایام اربعین 


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از راه اندازی سرویس مستقیم و منظم ناوگان اتوبوسی قم_ نجف در ایام اربعین حسینی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز قم؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از راه اندازی سرویس اتوبوسی قم_ نجف ویژه سفر های اربعین خبر داد و گفت: این خط در تمام ایام سفر های اربعین (16 مرداد لغایت 16 شهریورماه) برقرار و آماده سرویس دهی به زائران است.

محمد پورتیموری زمان حرکت اتوبوس خط قم_ نجف را هرروز عصر اعلام کرد و افزود: زائران برای تهیه اینترنتی بلیط این خط، می توانند به سکو های مجاز سفر724 و پایانه ها مراجعه کنند.

  وی با بیان اینکه تنها محل ارائه بلیط اتوبوس سفر های اربعین (اعم از مقاصد مرز های اربعینی و نجف اشرف) در استان قم، پایانه مرکزی شهرستان قم (کوثر) است تاکید کرد: هیچگونه ارتباطی بین این اداره کل و مراکز و دفاتر فروش بلیط اتوبوس در سطح شهرستان قم وجود نداشته و از افرادی که مایل به تهیه حضوری بلیط اتوبوس سفر های اربعین هستند در خواست می شود صرفا به پایانه کوثر شهرستان قم مراجعه کنند.


برچسب ها: راهداری و حمل ونقل جاده ای - اربعین - اتوبوس - حمل ونقل جاده ای - راه اندازی - مدیرکل راهداری - ایام اربعین حسینی
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط اتوبوسی قم – نجف در ایام اربعین 

راه اندازی خط اتوبوسی قم – نجف در ایام اربعین